Aplikacja mobilna na Androida i iOS dla przedstawicieli

 

Aplikacja mobilna Mawenix dla systemów Android i iOS oferuje innowacyjne rozwiązania do automatyzacji działań przedstawicieli handlowych, kierowników, merchandiserów i innych pracowników pracujących zdalnie.

Warianty aplikacji Mawenix:

  1. Mawenix LITE - wersja na Androida dla merchandiserów z podstawową funkcjonalnością;
  2. Mawenix  - aplikacja dla przedstawicieli handlowych na Androida i iOS z zaawansowanymi funkcjami i personalizacją;

Najbardziej popularną aplikacją jest Mawenix Pro dla przedstawicieli handlowych na Androida.

Funkcjonowanie aplikacji mobilnej:

Część serwerowa zapewnia zarządzanie wszystkimi procesami wymaganymi dla zadań przedstawicieli handlowych (rejestracja, przydzielanie zadań, routing, gromadzenie i przetwarzanie danych, konfiguracja raportowania) i synchronizuje informacje z urządzeniami mobilnymi wykonawców za pośrednictwem aplikacji na Androida i iOS.

Instalacja aplikacji:

Aby zainstalować, skontaktuj się z pomocą techniczną i pobierz aplikację z dostępnego źródła. Po pojawieniu się na liście pobierania aplikacja jest gotowa do zainstalowania i używania.

W przypadku jakichkolwiek trudności, zespół wsparcia jest zawsze gotowy do pomocy.

Zalety aplikacji mobilnej:

  • Prostota przydzielania zadań;
  • Przejrzystość działań pracowników;
  • Ciągłe monitorowanie i raportowanie w czasie rzeczywistym;
  • Elastyczność dostosowywania.