Aplikacja merchandisingowa Mawenix, opracowana na bazie systemu CRM Mawenix, umożliwia merchandiserom efektywne wykonywanie różnorodnych zadań bezpośrednio w punkcie sprzedaży za pomocą smartfona lub tabletu oraz szybkie przesyłanie danych do centrali.
Mawenix oferuje dwie wersje aplikacji dla merchandiserów: wersję bezpłatną i wersję płatną z bezpłatnym okresem próbnym. Wersja płatna jest dostępna do pobrania na urządzenia z systemem Android i iOS za pośrednictwem GooglePlay i AppStore.
Funkcje aplikacji Mawenix dla merchandiserów obejmują:
- Planowanie wizyt i interakcja z przełożonym w czasie rzeczywistym
- Śledzenie zakończonych wizyt i przeglądanie planów podróży
- Dostęp do informacji o klientach i wyszukiwanie punktów sprzedaży na podstawie różnych parametrów
- Automatyzacja zadań w punkcie sprzedaży, w tym wypełnianie kwestionariuszy, dodawanie raportów fotograficznych i generowanie raportów z postępów
- Rozpoznawanie produktów na półkach i zarządzanie wizytami
Korzyści z korzystania z aplikacji Mawenix dla merchandiserów:
- Bezpłatny okres próbny
- Pełna automatyzacja przepływu pracy w punkcie sprzedaży
- Integracja z GoogleMaps
- Wysoka wydajność przy dużym obciążeniu
- Praca w trybie online i offline
- Bezpieczny transfer danych
- Kompatybilność z SAP, Microsoft Power BI, API
- Skuteczne rozpoznawanie towarów na półkach
- Optymalizacja czasu spędzanego przez merchandisera w punkcie sprzedaży detalicznej
- Elastyczne dostosowywanie i skalowalność w celu spełnienia wymagań merchandisera i menedżera
Mawenix dla merchandiserów to optymalne rozwiązanie upraszczające przepływ pracy w punkcie sprzedaży i zwiększające produktywność pracowników.

Informacja zwrotna