Merchandiser

Aplikacja merchandisingowa Mawenix, opracowana na bazie systemu CRM Mawenix, umożliwia merchandiserom efektywne wykonywanie różnorodnych zadań bezpośrednio w punkcie sprzedaży za pomocą smartfona lub tabletu oraz szybkie przesyłanie danych do centrali.

Mawenix oferuje dwie wersje aplikacji dla merchandiserów: wersję bezpłatną i wersję płatną z bezpłatnym okresem próbnym. Wersja płatna jest dostępna do pobrania na urządzenia z systemem Android i iOS za pośrednictwem GooglePlay i AppStore.

Funkcje aplikacji Mawenix dla merchandiserów obejmują:

  • Planowanie wizyt i interakcja z przełożonym w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie zakończonych wizyt i przeglądanie planów podróży
  • Dostęp do informacji o klientach i wyszukiwanie punktów sprzedaży na podstawie różnych parametrów
  • Automatyzacja zadań w punkcie sprzedaży, w tym wypełnianie kwestionariuszy, dodawanie raportów fotograficznych i generowanie raportów z postępów
  • Rozpoznawanie produktów na półkach i zarządzanie wizytami

Korzyści z korzystania z aplikacji Mawenix dla merchandiserów:

  • Bezpłatny okres próbny
  • Pełna automatyzacja przepływu pracy w punkcie sprzedaży
  • Integracja z GoogleMaps
  • Wysoka wydajność przy dużym obciążeniu
  • Praca w trybie online i offline
  • Bezpieczny transfer danych
  • Kompatybilność z SAP, Microsoft Power BI, API
  • Skuteczne rozpoznawanie towarów na półkach
  • Optymalizacja czasu spędzanego przez merchandisera w punkcie sprzedaży detalicznej
  • Elastyczne dostosowywanie i skalowalność w celu spełnienia wymagań merchandisera i menedżera

Mawenix dla merchandiserów to optymalne rozwiązanie upraszczające przepływ pracy w punkcie sprzedaży i zwiększające produktywność pracowników.

Aplikacja dla merchandiserów
Informacja zwrotna