Aplikacja Mawenix Supervisors, oparta na systemie Mawenix CRM, umożliwia przełożonym efektywną organizację pracy z merchandiserami i przedstawicielami handlowymi online.
Zadania, które rozwiązuje aplikacja Mawenix SuperBeta dla Supervisorów to:
- Rejestrowanie, edytowanie i usuwanie merchandiserów
 - Ustawianie zadań dla merchandiserów (planowanie wizyt, tras, planogramów)
 - Monitorowanie aktywności merchandiserów w czasie rzeczywistym
 - Informacje zwrotne od merchandiserów za pośrednictwem aplikacji
 - Analiza statystyk merchandiserów
 - Wyszukiwanie, dodawanie i edytowanie informacji o punktach sprzedaży detalicznej
 - Ustawianie filtrów dla listy produktów w każdym punkcie sprzedaży (matryce produktów)
 - Analiza pokrycia punktów przez wizyty merchandiserów
 
Korzyści z Mawenix SuperBeta dla przełożonych:
- Automatyzacja interakcji z merchandiserami w punktach sprzedaży detalicznej
 - Integracja z GoogleMaps
 - Wysoka wydajność przy dużym obciążeniu
 - Praca w trybie online i offline
 - Bezpieczny transfer danych
 - Integracja z SAP, Microsoft Power BI, API
 - Wsparcie dla rozpoznawania produktów z półki
 - Bezpłatny okres testowy
 - Redukcja czasu spędzanego przez przełożonego na ustawianiu zadań
 - Wsparcie dla instalacji na urządzeniach z systemem Android i iOS
 - Elastyczne dostosowywanie i skalowalność w celu zaspokojenia potrzeb kierownika i merchandisera
 
Mawenix to solidne rozwiązanie do optymalizacji interakcji między kierownikiem i sprzedawcą oraz poprawy wydajności pracowników.
  Informacja zwrotna