Aplikacja Mawenix Supervisors, oparta na systemie Mawenix CRM, umożliwia przełożonym efektywną organizację pracy z merchandiserami i przedstawicielami handlowymi online.
Zadania, które rozwiązuje aplikacja Mawenix SuperBeta dla Supervisorów to:
- Rejestrowanie, edytowanie i usuwanie merchandiserów
- Ustawianie zadań dla merchandiserów (planowanie wizyt, tras, planogramów)
- Monitorowanie aktywności merchandiserów w czasie rzeczywistym
- Informacje zwrotne od merchandiserów za pośrednictwem aplikacji
- Analiza statystyk merchandiserów
- Wyszukiwanie, dodawanie i edytowanie informacji o punktach sprzedaży detalicznej
- Ustawianie filtrów dla listy produktów w każdym punkcie sprzedaży (matryce produktów)
- Analiza pokrycia punktów przez wizyty merchandiserów
Korzyści z Mawenix SuperBeta dla przełożonych:
- Automatyzacja interakcji z merchandiserami w punktach sprzedaży detalicznej
- Integracja z GoogleMaps
- Wysoka wydajność przy dużym obciążeniu
- Praca w trybie online i offline
- Bezpieczny transfer danych
- Integracja z SAP, Microsoft Power BI, API
- Wsparcie dla rozpoznawania produktów z półki
- Bezpłatny okres testowy
- Redukcja czasu spędzanego przez przełożonego na ustawianiu zadań
- Wsparcie dla instalacji na urządzeniach z systemem Android i iOS
- Elastyczne dostosowywanie i skalowalność w celu zaspokojenia potrzeb kierownika i merchandisera
Mawenix to solidne rozwiązanie do optymalizacji interakcji między kierownikiem i sprzedawcą oraz poprawy wydajności pracowników.

Informacja zwrotna