Supervisor

Aplikacja Mawenix Supervisors, oparta na systemie Mawenix CRM, umożliwia przełożonym efektywną organizację pracy z merchandiserami i przedstawicielami handlowymi online.

Zadania, które rozwiązuje aplikacja Mawenix SuperBeta dla Supervisorów to:

  • Rejestrowanie, edytowanie i usuwanie merchandiserów
  • Ustawianie zadań dla merchandiserów (planowanie wizyt, tras, planogramów)
  • Monitorowanie aktywności merchandiserów w czasie rzeczywistym
  • Informacje zwrotne od merchandiserów za pośrednictwem aplikacji
  • Analiza statystyk merchandiserów
  • Wyszukiwanie, dodawanie i edytowanie informacji o punktach sprzedaży detalicznej
  • Ustawianie filtrów dla listy produktów w każdym punkcie sprzedaży (matryce produktów)
  • Analiza pokrycia punktów przez wizyty merchandiserów

Korzyści z Mawenix SuperBeta dla przełożonych:

  • Automatyzacja interakcji z merchandiserami w punktach sprzedaży detalicznej
  • Integracja z GoogleMaps
  • Wysoka wydajność przy dużym obciążeniu
  • Praca w trybie online i offline
  • Bezpieczny transfer danych
  • Integracja z SAP, Microsoft Power BI, API
  • Wsparcie dla rozpoznawania produktów z półki
  • Bezpłatny okres testowy
  • Redukcja czasu spędzanego przez przełożonego na ustawianiu zadań
  • Wsparcie dla instalacji na urządzeniach z systemem Android i iOS
  • Elastyczne dostosowywanie i skalowalność w celu zaspokojenia potrzeb kierownika i merchandisera

Mawenix to solidne rozwiązanie do optymalizacji interakcji między kierownikiem i sprzedawcą oraz poprawy wydajności pracowników.

Supervisors
Informacja zwrotna